حساب کاربری

آموزش وارد کردن کد های دیجیتال در اپیک گیمز

آموزش وارد کردن کد های دیجیتال در اپیک گیمز:

  1. ابتدا کد دریافتی از فروشگاه را کپی کنید. (کد خریداری شده در بخش سفارشات پروفایل حساب کاربری شما به نمایش درخواهد آمد همچنین برای شما اس ام اس و ایمیل نیز خواهد شد).

سپس وارد سایت اپیک گیمز شده و در نوار بالا سمت راست بر روی ورود کلیک کنید. 

  1. پس از کلیک بر روی sign in به صفحه ی انتخاب نحوه ی ورود هدایت خواهید شد. در این صفحه شما نحوه ی ورود خود را به سایت اپیک گیمز مشخص خواهید کرد. (که راهنمایی های آن در تصویر زیر آمده است).

 3. پس از وارد کردن اطلاعات خود (ایمیل و پسورد) وارد اکانت خود میشوید. سپس مجددا از نوار بالا سمت راست بر روی گزینه ی Account کلیک کنید.  4.پس از کلیک بر روی گزینه Account  وارد تنطیمات حساب کاربری خود میشوید. سپس از نوار سمت چپ بر روی آخرین گزینه (یعنی Redeem code) کلیک کنید. توجه: ظاهر سایت اپیک گیمز بر روی نسخه موبایل کمی متفاوت است اما ترتیب گزینه ها در آن تفاوتی نمیکند. 

  1. حال باید کدی را که از فروشگاه ما دریافت کرده بودید را در فیلد مورد نظر وارد کنید و سپس بر روی گزینه ی آبی رنگ Redeem کلیک کنید تا نام محصول آن کد برایتان به نمایش درآید. (توجه کنید که وجود یا عدم وجود خط تیره در وسط کد تفاوتی را ایجاد نمیکند).

 6. در نهایت برای شما گزینه ی سبز رنگ جدید تحت عنوان Confirm به نمایش درخواهد آمد که با کلیک بر روی آن دریافت محصول را ثبت نهایی خواهید کرد.  اکنون محصول شما بر روی اکانتتان با موفقیت Redeem شده است و شما با ورود به بازی خود میتوانید آن را مشاهده کنید.

فرم جستجو

دریافت اد فرند

اگه میخوای از طرف اکانت های ما اد فرند دریافت کنی، ایدیتو و پلتفرمتو توی کادر های زیر وارد کن، فقط یادت نره که اد فرند هامون رو قبول کنی